☰ Menu Prawe Menu ☰
Starostwo Powiatowe w Kartuzach
Herb Powiatu Kartuskiego

Wtorek 20.04.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacje związane z COVID

Komunikaty Starosty Kartuskiego.

  • Komunikat Starosty Kartuskiego z dnia 1 lutego 2021 r. w sprawie funkcjonowania Wydziału Geodezji

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem epidemiologicznym (KORONAWIRUS) informuje się, że od dnia 2 lutego 2021 r. wprowadza się następujące zasady kontaktowania się z Wydziałem Geodezji Starostwa Powiatowego w Kartuzach:
 1) pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza EPUAP, emaile oraz korespondencja pocztą tradycyjną,
2) odbiór przygotowanej dokumentacji nastąpi po umówieniu telefonicznym z pracownikami danego wydziału według zasad ustalonych przez Dyrektora Wydziału.
    • Odbiór map : (58) 685-32-00,
    • Odbiór wypisów i wyrysów : 603-215-225,
3) dokumenty należy wrzucać do skrzynek przeznaczonych na korespondencję.
Jeśli dokument będzie składać się z kilku stron, w celu zabezpieczenia, należy umieścić go w kopercie.
 Jednocześnie informujemy, że dla Wykonawców prac geodezyjnych pozostaje możliwość przeglądania dokumentacji archiwalnej na dotychczasowych zasadach:
    • po ustaleniu daty i godziny z pracownikiem wydziału tel. (58) 685-32-00,
    • stanowisko tylko dla wykonawców prac geodezyjnych, którzy będą chcieli skorzystać z przeglądania ręcznego materiałów archiwalnych nie dostępnych online (księgi katastralne oraz inne dokumenty) na sali dla geodetów (jedna osoba).
Jednocześnie zaznacza się, że zgodnie z Komunikatem Starosty Kartuskiego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach, od dnia 16 marca br., do odwołania, pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza
EPUAP, emaile oraz korespondencja pocztą tradycyjną.

Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń.

  • Komunikat Starosty Kartuskiego z  dnia 3 listopada 2020 r. Starosta Kartuski informuje, że - na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada br. dotyczącego ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii - do 4 grudnia br. Starostwo Powiatowe w Kartuzach przechodzi w tryb pracy zdalnej - czytaj pełną treść komunikatu

  • z dnia 19 października 2020 r. ws. Wydziału Budownictwa

    W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem epidemiologicznym (KORONAWIRUS), oraz z powodu nieobecności pracowników spowodowanej zakażeniami COVID -19 informuje się, że od 19 października 2020 roku w Starostwie Powiatowym w Kartuzach w Wydziale Budownictwa wprowadza się nowe zasady obsługi klientów: odbiór dokumentów nastąpi po umówieniu telefonicznym z pracownikiem danego referatu według zasad ustalonych przez Dyrektora wydziału.
    Składanie wniosków jest możliwe za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, skrzynki podawczej EPUAP, drogą elektroniczną na adres email: budownictwo@kartuskipowiat.com.pl, lub bezpośrednio w budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach w Wydziale Budownictwa przy ul. 11 Listopada 7.
    Tel. 58 685-34-57, 58 681-42-12
    Jednocześnie informuje się, że Wydział Budownictwa będzie funkcjonował według wcześniej przyjętych zasad, ale w związku z zaistniałą sytuacją mogą nastąpić opóźnienia w rozpatrywaniu wniosków, za co z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

          INFORMACJA O WSTRZYMANIU TERMINÓW, NA OKRES 30 DNI PROWADZONYCH PRZEZ INSP. PATRYCJĘ BIENIEK

         INFORMACJA O WSTRZYMANIU TERMINÓW, NA OKRES 30 DNI PROWADZONYCH PRZEZ INSP. MARTĘ PEPLIŃSKĄ

 

  • z dnia 15 października 2020r. ws Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

     Z powodu nieobecności pracowników Wydziału Gospodarki Nieruchomościami spowodowanej zakażeniami Covid-19 informuje się, że składanie wniosków jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, skrzynki podawczej EPUAP, drogą elektroniczną na adres email: gospodarka@kartuskipowiat.pl, lub skrzynki umieszczonej w przedsionku budynku przy ul. Dworcowej 1.
    Jednocześnie informuje się, że w związku z zaistniałą sytuacją mogą nastąpić opóźnienia w rozpatrywaniu wniosków, za co z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość

  •  z dnia 12 Października 2020r. ws. Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska

    Z powodu zagrożenia pracowników Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska spowodowanego Covid-19 informuje się, że składanie wniosków jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, skrzynki podawczej EPUAP, drogą elektroniczną na adres email: srodowsko@kartuskipowiat.pl, lub skrzynki umieszczonej w przedsionku budynku przy ul. Dworcowej 1.
    Jednocześnie informuje się, że w związku z zaistniałą sytuacją mogą nastąpić opóźnienia w rozpatrywaniu wniosków, za co z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość

  • z dnia 17 września 2020r. ws. organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kartuzach

    W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z zagrożeniem epidemiologicznym (KORONAWIRUS), informuje się, że od 21 września 2020 roku w Starostwie Powiatowym w Kartuzach wprowadza się nowe zasady obsługi klientów:
    odbiór dokumentów nastąpi po umówieniu telefonicznym z sekretariatem danego wydziału według zasad ustalonych przez Dyrektorów wydziałów.
    Informuje się , że praca Wydziału Komunikacji będzie funkcjonować według wcześniej przyjętych zasad.
    Jednocześnie zaznacza się, że zgodnie z Komunikatem Starosty Kartuskiego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach,  od dnia 16 marca br., do odwołania, pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza EPUAP, emaile oraz korespondencja pocztą tradycyjną.
     Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń.

  • z dnia 18 marca 2020 r. ws. organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Kartuzach
        
    Z uwagi na  ogłoszony stan zagrożenia epidemicznego, dbając o bezpieczeństwo mieszkańców  - Starosta Kartuski informuje, że od dnia 19 marca 2020 r.  w budynku  Starostwa Powiatowego w Kartuzach ul. Dworcowa 1 - wejście główne (przedsionek) zainstalowano skrzynkę do korespondencji, do której można wrzucać dokumenty, dotyczące spraw pilnych i nagłych.
    Korespondencja będzie rejestrowana, jednakże ze względu na aktualną sytuację, możliwość potwierdzenia odbioru jest niemożliwa. Jeśli dokument będzie składać się z kliku stron, w celu zabezpieczenia, należy umieścić go w kopercie.
    Jednocześnie zaznacza się, że zgodnie z Komunikatem Starosty Kartuskiego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach, od dnia 16 marca br., do odwołania, pierwszym źródłem kontaktu z pracownikami Starostwa jest telefon, skrzynka podawcza EPUAP, emaile  oraz korespondencja pocztą tradycyjną.
    Prosimy o dostosowanie się do powyższych zaleceń.

  • z dnia 13 marca 2020r. ws. reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Kartuzach na czas epidemii - czytaj więcej

Inne Komunikaty związane z COVID

  • Pismo Komendanta Wojewódzkiej Policji w Gdańsku w sprawie korzystania z aplikacji "Kwarantanna domowa" - czytaj więcej
  • Komunikat Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach - czytaj więcej

Wytworzył:
Tomasz Kwidziński
(2020-10-26)
Udostępnił:
Tomasz Kwidziński
(2020-10-26 09:58:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Barbara Mielewczyk
(2021-04-15 14:31:13)
 
 
liczba odwiedzin: 4815869

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X